# Resolutions

Leave a Comment


Ahoj, jmenuju se Veronika a tímto vás vítám na svém novém blogu. Znát mě můžete z mého staršího blogu, kde se věnuji tématům jako je móda a kosmetika. Ten tímto určitě nezaniká, pouze jsem se rozhodla věnovat se více jednomu konkrétnímu tématu - a to fitness a zdravému životnímu stylu. O tohle téma se zajímám už delší dobu, a protože se mu chci věnovat víc, myslím, že bude vhodnější dát mu i více prostoru, a to na zbrusu novém blogu. Věřím, že tento blog pro mě, ale i pro vás, bude motivací začít na sobě pracovat. Sportu se poslední, asi dva roky, věnuju daleko víc, než předtím, ale vím, že můžu a chci dokázat víc. Proto budu ráda, když mě na mé cestě podpoříte nebo ještě lépe se ke mně přidáte, protože společně to půjde líp.

0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.